Super site

Snel kunnen vinden wat ik zocht, en voor een hele mooie prijs. Snel en correct verstuurd

Goede service snelle levering

Wij ons diemblad gisteren 18 september onvangen ? Netjes verpakt ,Wij gaan daar vaak dingen bestellen en misschien de winkel te bezoeken !!

Goede kwaliteit

Mooie bloembak met hooge kwaliteit

goede communicatie, goed verpakt verzonden.

Hier! kun je het wel kopen

Na veel zoeken is dit een van de weinige winkels met een uitgebreid assortiment TS Lammie luxe bloempotten.. Zelfs van het model dat wij zochten zijn hier meerdere maten beschikbaar.

Plant ziet er mooi uit

Snel geleverd en zeer goed verpakt. Staat nu te pronken in de vensterbank. Ik ben sinds kort helemaal fan van sanseveria’s. Ik wist niet dat er zoveel soorten waren.

Geweldig kamado goede kwaliteit

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering.

Zie mijn ervaring in één zin. Werd ook keurig op de hoogte gehouden mbt het verzenden.

Breed assortiment, prima service

Ruime keuze en online bestellen is eenvoudig. De bestelde artikelen werden snel bezorgd en zijn precies als beschreven. Zeer tevreden.

Topper op tuinspullen gebied.

Ik was op zoek naar een Elho plantenbak in ons tuincentrum Stox in Heerlen. Tot mijn verbazing zag ik de identieke bak op internet bij Osdorp maar liefst 46 euro goedkoper. Dus de keuze was snel gemaakt aangezien Stox mij die niet voor de prijs van Osdorp kon leveren. De bestelling terwijl ik nog in de zaak in Heerlen op mijn telefoon gemaakt en 2 dagen later kon ik de plantjes al in de keurig en gratis door Osdorp geleverde plantenbak zetten. Super tevreden ervaring bij tuincentrum Osdorp!

Tevredenheid alom!

Goed verpakt, op tijd verstuurd, artikel zoals op de foto. Een tevreden klant.

Bestelling gedaan via de webshop. Het werd supersnel afgehandeld en verzonden. Wat opviel dat het item zo goed verpakt was, dat het bijna onmogelijk kon beschadigen tijdens transport. Helemaal top, mijn complimenten.

Super tevreden

Zeer blij met de gekochte artikelen. Erg proffesioneel verpakt. Vooral de planten. Kan niet anders zeggen. Vlotte levering.

Ik ben super blij met mijn nieuwe balkon bakken en varens. Bestelde varens waren ook zeer professioneel verpakt. Kan niet anders zeggen. Levering van de producten verliep zeer vlot.

Top bedrijf!

Makkelijk online bestellen en erg vlot geleverd!

nette vlotte service

uitzoeken, betalen en ontvangen ging moeiteloos

Ik ga zeker weer planten bestellen.

Ik heb twee keer mijn planten besteld. Ze zijn in goede staat geleverd. Dat vind ik leuk elke keer als ik iets nieuws vind op de website, nieuwe plant. Dat is een goede reden om nog een keer te bestellen.

Snelle en zorgvuldige levering

Grote bloempot besteld. Deze was keurig verpakt en binnen 2 dagen geleverd. Helemaal tevreden. Kleine tip: in de bestelbevestiging stond in mijn geval niet het bestelde product, wellicht handig om deze details toe te voegen

Snelle en zorgvuldige levering

Goed, snel en mooi verpakt,en ook nog de beste prijs!

De grote bloempotten waren snel binnen en mooi verpakt. Prima ervaring met dit tuincentrum.

Goed, snel en mooi verpakt,en ook nog de beste prijs!

Kwaliteit tegen een scherpe prijs.

De bestelling ging eenvoudig en werd mooi op tijd geleverd, ondanks de grote van het product (plantenbak).

Last week ik had een redelijk prijzig plant gekocht samen met een paar potten. De plant is super goed ingepakt aangekomen. Het is ook een super mooi exemplaar dat ik gekregen had. Ben ontzettend blij mee. Bedankt Osdorp. Zal zeker weer bestellen.

Ik heb mijn BBQ hoes binnen twee dagen thuis met een leuke aanbieding. Jullie hebben een mooi assortiment ik zal zeer zeker nog een keer bij jullie shoppen. Ik ben goed op de hoogte gehouden zelfs door postnl.nl die een beetje vertraging had door drukte. Ik kan niet anders dan te zeggen dat ik meer dan dik tevreden ben.

Keurig verzorgd, zeer tevreden

Besteld via internet en in zeer korte tijd geleverd

Osdorperweg 247

1069LL Amsterdam-osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs